- навчитися ставити цілі;
- навчитися планувати роботу та навчання;
- правильно розподіляти час;
- навчитися правильно мотивувати себе на роботу;
- навчитися використовувати різні програмні засоби для задоволення навчальних, робочих та власних цілей.
Мої досягнення:
wiki-сторінка
Постановка власних цілей навчання допомагає цілеспрямовано навчатися на тренінгу і після нього. Соціальні сервіси Інтернету (блоги) можуть допомогти вчителю організувати обговорення власної діяльності й спілкуватися з іншими учасниками навчального процесу. У програмі Intel® «Навчання для майбутнього» допоміжні ресурси можуть сприяти самостійному навчанню на тренінгу та допомагати підвищувати свій професійний розвиток у майбутньому.
В даному модулі були поставлені наступні завдання:
Всі завдання виконані, Цілі досягнуті.
Планування на майбутнє:
Я хочу допомогти учням навчитися самим оцінювати результати свого навчання і будувати власну траєкторію навчання не лише в цьому проекті. Xочу створити та впровадити в своєму класі такі навчальні проекти, які дозволять краще залучити учнів до процесу навчання та поєднати навчальні цілі вчителя з відповідними цілями учнів.
Темою мого проекту буде актуальна тема, яка має прикладний характер, що поєднується з іншими навчальними предметами.В проекті необхідно використовувати навички 21 століття. В моему майбутньому проекті мою на меті використовувати та розвивати такі навички як:
- Здатність оригінальності та інноваційності в діяльності
- Відкритість до та сприяння новим та різноманітним перспективам
- Розуміння взаємозв’язків між системами
- Оформлення, аналіз та синтезування інформації для вирішення проблем та відповідей на запитання.
- Вміле, відповідальне мислення, що дозволяє людині формулювати надійні вірогідні судження для окреслення, аналізу та вирішення проблем.
- Гнучкість та готовність до застосування необхідних компромісів з метою здійснення спільного завдання.
- Розуміння, усвідомлення ролі ефективного спілкування, створення та використання різних видів спілкування: усного, письмового та за допомогою мультимедіа-засобів в різноманітних формах та в різних умовах.
- Прийняття відповідальності за результати спільної роботи
- Лідерство та відповідальність
- Соціальні навички та навички, пов’язані зі співіснуванням різних
- Ініціатива та самоспямованість
Немає коментарів:
Дописати коментар