четвер, 5 січня 2017 р.

Intel. Навчання для майбутнього. Модуль1. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме: 
  • навчитися ставити цілі; 
  • навчитися планувати роботу та навчання; 
  • правильно розподіляти час; 
  • навчитися правильно мотивувати себе на роботу; 
  • навчитися використовувати різні програмні засоби для задоволення навчальних, робочих та власних цілей.
    Можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів активно користуючись блогом та будь-якими хмарними середовищами, що дає змогу контролювати досягнення учнів дистанційно протягом виконання завдань всього проекту.
Мої досягнення:
wiki-сторінка

   Постановка власних цілей навчання допомагає цілеспрямовано навчатися на тренінгу і після нього. Соціальні сервіси Інтернету (блоги) можуть допомогти вчителю організувати обговорення власної діяльності й спілкуватися з іншими учасниками навчального процесу. У програмі Intel® «Навчання для майбутнього» допоміжні ресурси можуть сприяти самостійному навчанню на тренінгу та допомагати підвищувати свій професійний розвиток у майбутньому.
В даному модулі були поставлені наступні завдання:
Всі завдання виконані, Цілі досягнуті.
Планування на майбутнє:

Я хочу допомогти учням навчитися самим оцінювати результати свого навчання і будувати власну траєкторію навчання не лише в цьому проекті. Xочу створити та впровадити в своєму класі такі навчальні проекти, які дозволять краще залучити учнів до процесу навчання та поєднати навчальні цілі вчителя з відповідними цілями учнів.
Темою мого проекту буде актуальна тема, яка має прикладний характер, що поєднується з іншими навчальними предметами.В проекті необхідно використовувати навички 21 століття.  В моему майбутньому проекті мою на меті використовувати та розвивати такі навички як:   

  •  Здатність оригінальності та інноваційності в  діяльності  
  • Відкритість до та сприяння  новим та різноманітним перспективам
  • Розуміння взаємозв’язків між системами 
  • Оформлення, аналіз та синтезування інформації для вирішення проблем та відповідей на запитання.
  •  Вміле, відповідальне мислення, що дозволяє людині формулювати надійні вірогідні судження для окреслення, аналізу та вирішення проблем.
  • Гнучкість та готовність до застосування необхідних компромісів з метою здійснення спільного завдання.
  •  Розуміння, усвідомлення ролі ефективного спілкування, створення та використання різних видів спілкування: усного, письмового та за допомогою мультимедіа-засобів в різноманітних формах та в різних умовах.
  • Прийняття відповідальності за результати спільної роботи
  • Лідерство та відповідальність 
  • Соціальні навички та навички, пов’язані зі співіснуванням різних
  • Ініціатива та  самоспямованість 

Немає коментарів:

Дописати коментар