пʼятницю, 6 січня 2017 р.

Модуль3. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення основних запитань проекту, а саме:

  • Краще, якщо дослідження пов'язане  з реальним життям,  або має прикладний характер;
  • Обов'язково використовувати інформаційно-комунікативні засоби;
  • Потрібно постійно підтримувати зв'язок з учнями під час виконання дослідження. 






Ми об’єдналися в пари за способом, який нам запропонував тренер, та по черзі ділилися своїми ідеями щодо навчальної теми, яку ми обрали для створення Портфоліо на тренінгу.  При обговоренні ми надавали аргументовані відповіді чому саме цю тему обрали. Давали поради колегам по тренінгу, щодо удосконалення його проекту. Ознайомилися з вимогами державних стандартів та з навчальною програмою. Визначили навчальні цілі, які записали до плану вивчення теми.




Мої Змістові запитання:
·     сфокусовані на головних поняттях теми;
·     на них існують точні та вичерпні конкретні відповіді;
Мої Тематичні запитання:
·     відкриті і не мають конкретних відповідей;
·     чітко співвідносяться з навчальними цілями;
·     потребують від учнів навичок  мислення вищих рівнів для того, щоб розвивати концептуальне розуміння основних ідей теми;
·     відповідають державним освітнім стандартам і запрошують учнів аналізувати, теоретизувати та обдумувати підтекст, зв’язки та мотиви, на яких  побудовано теорія, що відповідає стандартам;
·     «попадають точно в ціль» матеріалу, який учні мають опанувати протягом проекту;


Немає коментарів:

Дописати коментар