вівторок, 10 травня 2016 р.

GeoGebra

Система динамічної математики GeoGebra (СДМ GeoGebra) - це вільний педагогічний програмний продукт призначений для вивчення і викладання математики в середніх та вищих навчальних закладах, який поєднує динамічну геометрію, алгебру, математичний аналіз і статистику. Вона створена Маркусом Хохенвартером і міжнародною командою програмістів. GeoGebra є сучасним продуктом, створеним з використанням останніх досягнень в галузі інформаційних технологій. Продовжується активна робота над її розвитком та вдосконаленням.






GeoGebra має багатомовний інтерфейс. Пакет локалізовано більше ніж 50 мовами світу, у тому числі українською таросійською. Продовжується робота над вдосконаленням українського інтерфейсу. Система динамічної математики GeoGebra використовується при вивченні математики, фізики та інших навчальних дисциплін у середніх та вищих навчальних закладах багатьох країн світу. Як приклад, можна навести Австрію, Польщу, Німеччину, Великобританію, Канаду, США, Італію, Іспанію, Норвегію, Фінляндію, Швецію, Австралію.


Пакет динамічної математики GeoGebra - це: 
  • інтерактивна графіка, алгебра та електронні таблиці;
  • комп'ютерна підтримка навчання математики від початкової школи до університету;
  • можливість вільного доступу (файлове сховищеGeoGebraTube) до навчальних матеріалів.
Ресурс www.geogebra.org пропонує користувачам GeoGebra: 
  • постійно оновлювану базу методичних і дидактичних матеріалів у вільному доступі;
  • форум користувачів (учнів, студентів, вчителів, викладачів, освітян);
  • останні новини щодо заходів та подій у спільноті користувачів GeoGebra з різних куточків світу.
Маркусом Хохенвартером був заснований Міжнародний інститут GeoGebra (International GeoGebra Institute, IGI). IGI надає безкоштовне програмне забезпечення - пакет динамічної математики GeoGebra і сприяє створенню нових навчальних матеріалів для учнів, студентів, вчителів та викладачів з метою підтримки процесу викладання та навчання математики, природничих наук і техніки в усьому світі. Інститут живить і стимулює співпрацю між практиками та дослідниками, прагнучи розширити спільноту самостійних користувачів. 

Основні інструменти GeoGebra

1.Курсорповорот навколо точки, запис у таблицю.
1

2.Точки (нова, на об'єкті, приєднати/від'єднати точку, перетин двох об'єктів, середня точка або центр, комплексне число).
1
3.Лінія (Пряма через дві точки; відрізок із заданими кінцями; відрізок з фіксованою довжиною; промінь за початком променя і точкою на промені; ламана з вершинами у заданих точках; вектор за двома точками - початком і кінцем; відкладання від точки вектора, рівного даному).
1
4.Пряма, яка проходить через задану точку і перпендикулярна до заданої прямої; пряма, яка проходить через задану точку і паралельна до заданої прямої; серединний перпендикуляр заданого відрізка; бісектриса кута; дотична до кола; поляра, діаметр кола; апроксимація лінійною функцією; локус).
1

5.Многокутник, послідовно вказавши його вершини; правильний многокутник, вказавши дві сусідні вершини і кількість сторін; жорсткий многокутник, вказавши його вершини (навколо першої вершини можна повертати, за другу перміщувати); векторний многокутник (точки, відмінні від першої отримують переміщення на вектор)).
1
6.Коло за центром і точкою на колі; коло за центром та радіусом (радіус задають величиною); циркуль (вказують кінці відрізка, що задають радіус і центр кола); коло за трьома точками, що не лежать на одній прямій; та ін.
1
7.Криві другого порядку- еліпс за фокусами і точкою на еліпсі; гіпербола за фокусами і точкою на гіперболі; парабола за фокусом і прямою;  коніка за п'ятьма точками.
1
8.Обчислення. Зокрема величини кута (за точкою на стороні, вершиною кута, точкою на стороні кута); побудова кута заданої величини; обчислення довжини відрізка, модуля вектора, площі многокутника, тощо.
1
9.Геометричні перетворення: симетрія відносно точки і прямої, поворот навколо точки, паралельне перенесення на вектор, гомотетія навколо точки та інше.
1
10.Допоміжні послуги, зокрема здійснення записів, додавання зображень, написання тексту від руки, використання калькулятора ймовірностей та інструменту для дослідження функцій тощо.
1
11.  Окремі інструменти для створення «інтерактивних вправ» (повзунок, прапорець, кнопка, поле введення виразу).
1
12.Налаштування зовнішнього вигляду створюваних документів.
1

Немає коментарів:

Дописати коментар